סדנת יצירת כלי ג'אגלינג

כובע קרקסיוסי אייקון
סדנת יצירת כלי ג'אגלינג

מה עושים בסדנה ליצירת כלי ג'אגלינג?

סדנה ליצירת כלי ג'אגלינג היא סדנה איכותית המשלבת תוכן, יצירה והתנסות פעילה. הסדנה מתאימה במיוחד למקומות סגורים ולאירועים בהם אנו רוצים לתת לילדים חוויה הוליסטית שנוגעת בכמה אלמנטים שונים יחד. 

סדנת הכנת כלי קרקס הינה השילוב האידאלי בין יצירה ופעילות והיא בעלת ערך מוסף שמאפשר המשכיות לחוויה גם אחרי שהסתיימה הסדנה. 

מי מנחה את סדנת יצירת כלי ג'אגלינג?

את הסדנה מנחה אמן קרקס בעל ניסיון בהכנת הכלים ובלימוד הטכניקה הנדרשת. אנו מציעים להוסיף לסדנה זמן התנסות חווייתית יחד עם המדריך שיאפשר הטעמה של מה שנלמד.

אנו דוגלים בפיתוח יכולת ריכוז וקשב באופן רגיש וקשוב לצרכי הילד. סדנת הכנת כלי קרקס היא בדיוק המענה המתאים. הילדים של היום צריכים מענה מותאם לסף הגירוי הנמוך בעקבות החשיפה למדיה ולרשת, סדנת יצירת כלי ג'אגלינג בנויה באופן שמפעיל את האזורים שמשאירים אותם ממוקדים ומרחיבים את סף התסכול.

מה נכין בסדנה?

סדנת יצירת כדורים או פוי (חוט פרח) 

מהלך סדנת יצירת כלי ג'אגלינג

בסדנה נכין יחד את הכלי, נקשט אותו ונכניס בו קצת חיים דרך לימוד טכניקה בסיסית כיצד להשתמש בו.

והכי חשוב

בסוף סדנת יצירת כלי ג'אגלינג כל המשתתפים חוזרים עם הכלים לביתם ויכולים להמשיך להעמיק עם הטכניקה, להשתפר במשחק ובעיקר ליהנות.

סדנת יצירת כלי ג'אגלינג היא סדנת יצירה לכל דבר. הילדים המשתתפים בסדנה מקבלם הזדמנות לחקור את היצירתיות שלהם ולהטמיע אותה בכלים. כל אחד מקבל הזדמנות לתת הגוון הייחודי שלו בכלי.

האווירה הנוצרת בסדנה היא של חברות ועזרה הדדית. דרך כך סדנת יצירת כלי ג'אגלינג מספקת לנו הזדמנות נהדרת למפגש חברתי ולאינטראקציה נעימה עם אחרים, קל וחומר מרחב למידה.

באיזה חומרים נשתמש?

התוצרים המגוונים בסדנה נעשים באמצעות חומרים מתכלים שלרוב ניתנים למחזור מחדש. ניתן לשלב בסדנה חומרים מתכלים בלבד. הסדנה יכולה להתאים כחלק מפעילויות נוספות בימים ירוקים של בתי הספר. 

בשנים האחרונות הקרקס והג'אגלינג מתפתח בארץ ובעולם. תחומים אלה מתפתחים מסיבות רבות, חלקם קשורים לאיכויות הרבות שהמתרגלים מרוויחים מהם. הג'אגלינג הוא כלי נהדר לאלה המבקשים לתרגל מדיטציה אך מתקשים להתחיל לתרגל. במאמר הבא תוכלו לקבל קצת מתוך החיבור הנפלא בין ג'אגלינג והפרעת קשב וריכוז. כנסו פה.

ניתן לקחת את סדנת יצירת כלי ג'אגלינג כסדנה משלימה ו/או כסדנה בפני עצמה. 

מתאים במיוחד
לפעילויות העשרה
בבתי ספר

קדימה אני מחכה לכם..

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש