איך ללמוד מיומנות חדשה או תרגיל חדש מהר

תוכן עניינים

איך ללמוד מיומנות חדשה – אין כמו פרטנרים

 ככל שיש לך יותר הזדמנויות לתרגל את מה שאתה לומד, כך יהיה לך סיכוי גדול יותר להצליח בהשגת המטרה שלך. אני אוהב למצוא לי פרטנרים למשחק ותרגול. כל אחד והדברים שהוא טוב בהם וכל אחד מתאמן על דברים אחרים. הניסיון שווה זהב, לכן כשאנחנו מתאמנים עם אנשים אנחנו לומדים מהניסיון שלהם והם לומדים משלנו. הדדיות זה שם המשחק. בנוסף לקבוע עם מישהו להתאמן יכול לייצר עבורכם עוגן או אילוץ חיצוני לצאת להתאמן.

איך ללמוד מיומנות חדשה – היו סבלניים עם עצמכם

מכיוון שיכול לקחת זמן ועקביות ללמוד מיומנויות חדשות, כדאי שנהיה חומלים כלפי עצמנו ונהיה קשובים לעצמנו. לכל אחד הקצב שלו. ההתקדמות שלכם יכולה לעזור לכם לשמור על מוטיבציה להשיג את יעדי הלמידה שלכם, גם אם אתם נתקלים באתגרים.

איך ללמוד מיומנות חדשה – שמור תיעוד של הלמידה שלך

בעידן המדיה החברתית מקובל לתעד הכול. אני ממליץ לכולם לתעד את ההתקדמות ואת יעדי הלמידה שלך. זאת אחלה דרך כדי למדוד ולנתר את ההתקדמות שלך. זה יראה לנו כמה רחוק הגענו וגם לסביבה שלנו. היום אפשר ליצור סרטונים מגניבים מאוד של מהלך הלמידה שלנו, זה מעניין אנשים ומעלה את ה"טראפיק" לאתר. עבורי התיעוד לרשתות חברתיות הוא גם מוטיבציה לעבודה וגם דרך ללמוד מה אני עושה לא נכון. הסרטונים מספקים לנו מבט מהצד, שלפעמים מקצר את זמן הלמידה.

איך ללמוד מיומנות חדשה – דוקטור יו טיוב ופרופסור גוגל 

טיפ נוסף איך ללמוד מיומנות חדשה הוא לנצל את המשאבים יקרי הערך האלה, חקור גישות שונות לשליטה במיומנות על ידי קריאת מדריכים מקוונים. היום אפשר ליזום תקשורת עם אנשים מכל רחבי העולם בפורומים מקוונים כמו גם קבוצות פייסבוק של אנשים שלומדים את אותן מיומנויות. אני עושה את זה פעמים רבות, זה ממש שווה את זה.

איך ללמוד מיומנות חדשה – מנטליות של ווינר

מה משותף לכריסטיאנו רונאלדו, מייקל ג'ורדן ומייק טיסון אתם יודעים? אחרי הצפייה בדוקומנטרי של שלושתם ולשמוע אותם מדברים על אורך החיים שלהם, למדתי שהמנטליות של המנצח שהם סיגלו לעצמם היה המשותף. כל אחד מהם התאמן הרבה מעבר לשעות המקובלות. כשכולם הורידו הילוך.

כלל " 80/20" 

כלל "80/20" מתייחס לרעיון ש-20% של כישורים בסיסיים שאנחנו מזהים ומשתמשים בהם יכולים להוביל להשגת 80% הנותרים מהיעד. אז אם המטרה שלך היא ללמוד חמישה כדורים. חפש תרגילים בשלושה ובארבעה כדורים שהם חלק מתהליך הלמידה של חמישה כדורים. רוב הדברים שנלמד בנויים על אלמנטים קודמים.

איך ללמוד מיומנות חדשה – הערכת הכישורים החדשים שלך 

אחת הדרכים היעילות ביותר לפתח את מערך המיומנויות החדש שלנו היא לתרגל ולהעריך כל הזמן את מה שלמדנו. לדוגמה, אנחנו יכולים לקבל פידבק על ההתקדמות על ידי יצירת שיחה עם אנשים חדשים או שאתה יכול לקחת מדדים ברמה שבועיית כדי לבחון את ההצלחות שלך.

ילדים משחקים בהפעלת יום הולדת

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש