המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת

חגיגת יום הולדת לילדים

תוכן עניינים

איך בוחרים הפעלת יום הולדת? בסוף אפילו נגלה עליכם מה ה – הפעלות מומלצות לילדים

הנה מגיע הרגע, ההתרגשות בשיאה יום ההולדת של ילדכם מתקרב. אז למה אתם מרגישים בלחץ? אולי כי יש מבחר כל כך ענק של הפעלות ימי הולדת, אן אולי כי ארגון הפעלת יום הולדת הפך להיות משימה לא פשוטה. אל דאגה כתבתי פה מאמר שיעשה בשבילכם. לכל הפחות תוכלו להבין איך בוחרים הפעלת יום הולדת. יום ההולדת של ילדיכם הוא אחד הימים המרגשים בחייו. המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת נכתב עבורכם, במטרה לסיים לכם, השתמשו בו בתבונה.

הפעלת יום הולדת לילדים ומבוגרים- קרקס יוסי 2 מבוגרים וילד משתתפים בהפעלה

המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת : מה הזמן הכי טוב לחגוג

הפעלת יום הולדת איכותית היא לא הוצאה כספית קלילה. הדרך הנוחה ביותר בהרבה מקרים להוזיל את ההפעלה היא צירוף של ילד נוסף לחגיגה. לפעמים ישנם כמה ילדים שחוגגים באותו החודש, לכן אני ממליץ לוודא שאין חפיפה בחגיגות. בואו לא ניתן לילדים ולהורים לעמוד במצב בלתי אפשרי שהם צריכים לבחור אל מי הולכים. מפעיל תותח יכול להתמודד בקלות עם שני ילדים וישנם כאלה שאפילו לא ידרשו תוספת עבור שלושה חוגגים. (אני למשל…)

המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת : באיזה יום עדיף לבחור

במידה ובחרתם לחגוג את יום ההולדת באמצע שבוע, כדאי מאוד לשים לב לשעון החורף. בשעון החורף השמש שוקעת מוקדם ולכן הפעלות ימי הולדת בחוץ ללא תאורה שהיא לא פחות ממצוינת יכולה להפוך את האירוע שלנו לכישלון. דבר נוסף, בחודשים הקרים לא מומלץ לעשות הפעלה בחוץ בשעות אחר הצהרים בגלל שכבר קר. לא נראה לי כדאי להסתבך עם ההורים ולהחזיר להם ילד חולה.

אז הפעלת יום הולדת בחוץ בחודשים הקרים תתאפשר במידה ובחרנו לחגוג בסוף שבוע. אך ישנם גם דברים שכדאי לבדוק אם בחרנו בסוף השבוע. מומלץ מאוד לברר בוואטסאפ הכיתתי אילו ילדים עשויים להגיע במידה ויום ההולדת תיערך בשבת. הורים רבים מעדיפים את השבת כדי לנוח, חלק מההורים מעדיפים לצאת לטייל ולכן רצוי לבדוק שיש מספיק היענות. במידה ורוב הילדים מאשרים הגעה, לכו על זה!

# שימו לב, במידה ולקחתם הפעלת יום הולדת קרקס כדאי לבדוק את תחזית מזג האוויר. רוחות הן האויב של הפעלת הקרקס ובעיקר בחלק של ההתנסות בכלי הקרקס.

רוצים לחסוך בכסף?, אני ממליץ לחגוג לילדכם עם מפעיל יום הולדת החל מגיל 4. הפעלות ימי הולדת לפני הגיל הזה פחות משמעותיות והסבירות שילדיכם יזכור משהו מההפעלה היא לא גבוהה. מעבר לכך הפעלת יום הולדת לגילאי שנה ושנתיים לדעתי, היא יותר הפעלה עבור ההורים מאשר לילדים. לדעתי האישית, תחסכו בכסף והזמינו מפעיל בשלב מאוחר יותר. תוכלו להיעזר במדריך שלי המדריך להפעלת יום הולדת בחינם כדי לחגוג לילדכם ללא מפעיל.

המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת : הילד לא רוצה הפעלה גדולה?

יום הולדת טוב הוא יום שבו ילדכם הרגיש הכי בנוח. אם ילדכם רוצה לחגוג רק עם המשפחה, זרמו אתו. המקרה היחידי בו הייתי מתערב כהורה הוא אם הילד רוצה להזמין רק מספר חברים מצומצם. גם במקרה זה אני לא אומר שלא לזרום עמו, אך כדאי לבדוק את הסיבות לבחירה באפשרות הזאת. מכל סיבה שהיא, כלל האצבע פה הוא כנות וישירות. 

כתבו בקבוצה של ההורים או בקשו מהמורה או הגננת להעביר את המסר. הסבירו להם את הסיבה שילדכם בחר באפשרות הזאת. פעמים רבות מדובר בילד רגיש שמעדיף להימנע מאירועים גדולים. במקרים אלה אולי לא תהיה לכם ברירה אך עם זאת אני תמיד מעדיף לנסות לקיים שיח עם הילד על מנת לחזק אותו ולהסביר לו על ההשלכות האפשריות של להזמין רק מספר חברים מצומצם להפעלת יום הולדת.

המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת מציג : איך לבחור הפעלה ?

אנו חיים במציאות שפע מטורפת, כנסו לקבוצת הפייסבוק אימהות "מארגנות יום הולדת", רשמו שם שאתם מחפשים הפעלת יום הולדת ותגלו את מספר ההפעלות השונות והמגוונות הקיימות בשוק. זוכרים שפעם היינו מארגנים משחקי חברה, או שפשוט היינו מזמינים את הילדים לחגוג. היום יש הפעלות ימי הולדת כמעט בכל תחום אפשרי. לכן אני מציע את כלל האצבע והוא לשאול את הילד מה הוא הכי רוצה. תאמינו לי הם יודעים הכי טוב, ומגיל צעיר מה הם אוהבים.

הפעלת יום הולדת לבנים או הפעלת לבנות

ראשית השאלה החשובה ביותר לדעתי היא האם ליום הולדת יוזמנו גם הבנים וגם הבנות. אינני שופט כל בחירה של הורים, אך אני ממליץ במידה ואין מניעה מבחינה דתית או רגשית חריפה, הזמינו את כולם. במידה והמוזמנים הם גם הבנים וגם הבנות קחו הפעלת יום הולדת המתאימה לבנים ולבנות יחד. המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת נכתב עבורכם כדי לסייע לכם בבחירת הפעלה. מתוקף היותי אמן קרקס אני יכול להעיד על הפעלת קרקס כדוגמה נפלאה להפעלה שעשויה להתאים לשני המגדרים.

שאלו את מפעיל היום הולדת שאלות על ההפעלה שלו. רוב המפעילים כנים ויענו לכם על כל השאלות. עם זאת הייתי מבקש לראות סרטונים ותמונות מימי ההולדת. נסו לראות אם למפעיל יום ההולדת שלכם יש ניסיון עם הגיל של ילדיכם. דרך נוספת טובה היא לבדוק את התוכן שהמפעיל כתב. כתיבת התוכן מעידה על אינטילגנציה ועל היכולת לפנות לטווח גילאים רחב.

איפה חוגגים הפעלת יום הולדת?

איזה מזל שכתבתי לכם את המדריך להפעלת יום הולדת, זו אחת השאלות הנשאלות ביותר. אז ראשית נכון לומר שלכל הורה האילוצים שלו. חלקכם מעדיפים לחגוג בבית, גם אם זה עולה לכם בניקיון או בסכנה לרהיטים. נסו לבדוק עם מפעיל היום הולדת האם ההפעלה שלו מתאימה למיקום שבחרתם. ישנם הורים שיעדיפו להתאים את המיקום לפי המפעיל והפעלת יום ההולדת שהוא מציע. פעמים רבות הורים פונים אלי כשהם יודעים שזו ההפעלה שהם רוצים ובמקרה הזה אני מסביר להם את התנאים הנדרשים להפעלה יום הולדת בחוץ או בפנים. 

הפעלת יום הולדת בחורף

במידה ואתם חוגגים לילדכם בעונה הקרה, מקום סגור זה משהו הכרחי לכל הדעות. יש כל מיני אפשרויות שיכולות עמוד לרשותכם. רשויות מקומיות ועיריות נותנות אפשרות לשכור מרחבים כמו מרכזים קהילתיים או חדרים בבתי הספר בעלות יחסית נמוכה. גשו לבדוק ואל תשכחו שאנו ישראלים ואנו יודעים להתמקח. פעמים רבות אפשר להשיג מקום בחצי מהמחיר שהציעו לנו בהתחלה.

בשכונות רבות ובעיקר בשכונות החדשות ישנם חדרי דיירים מועדון דיירים חדר אירועי והפעלות יום הולדת. אם זכיתם לגור בבניין עם חדר כזה בדקו עם המפעיל האם החדר מתאים, במידה ומתאים הרווחתם. רגע, גם אם לא, נסו לבדוק אם למישהו מהשכנים או בני המשפחה יש חדר כזה. פעמים רבות אפשר להשיג את החדר בחינם או בעלות מאוד נמוכה.

 תוכלו לבחור באפשרות נוחה מאוד אבל הרבה יותר יקרה מכל השאר והיא לחגוג "ג'ימבורי". השכרה כזו תעלה לכם בין 500- 1500 ₪ – תלוי כמה מתקנים ומתנפחים בחרתם להפעלה.

המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת : הפעלת יום הולדת בקיץ

לחוגגים בתקופה היבשה, או לברי המזל שקיבלו מזג אוויר אביבי בחורף, האפשרות שאני באופן אישי הכי אוהב היא לחגוג בפארק השכונתי או הגינה השכונתית. למה זאת אופציה מעולה בעיני. ראשית הפארק הוא חינם, כמעט ואין דבר יותר כיף מ-לא לשלם כסף. דבר נוסף הוא שיש הרבה יותר שליטה על הניקיון ואין סכנה של פגיעה ברהיטים או בבית.

לדעתי זו האופציה הטובה ביותר, כמובן שכדאי לבדוק שיש לנו שטח מוצל, כדאי לבדוק שמפעיל היום הולדת שלכם מביא עמו מחצלות שיספיקו למספר הילדים, אנחנו רוצים לדאוג שיהיה להם בידוד נעים ונוח לישבן. כשעושים הפעלת יום הולדת בחוץ חשוב מאוד לשים לב לעניין הרעש. בגדול יש איסור להפעיל מוזיקה בשטחים ציבוריים. עם זאת מהניסיון שלי כמפעיל מעולם לא נתקלתי בפקח שסגר לי את המסיבה. אך מומלץ ואפילו כדאי לכבד את התושבים שגרים סביב ולשמור על ווליום נמוך.

המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת : אני מחפש הפעלת יום הולדת במחיר סביר

מהו מחיר סביר, כמה נכון לשלם על הפעלת יום הולדת ולמה הפעלות ימי הולדת כאלה יקרות

אנו חיים במדינה בה קיים שוק חופשי ולכן גם בשוק הפעלות ימי הולדת אתם תוכלו למצוא טווח מחירים רחב מאוד שיכול לנוע גם בין 800-3000. לכל משפחה יש את התקציב שלה, אני באמת מקווה בשבילכם שתצליחו לא להיכנע לכוחות סביבכם ותבחרו בהפעלה שמתאימה לכיס שלכם.

יש מפעילים כמוני שהם גם אמני במה ומופעים בפני מאות ואלפי אנשים, ישנים מפעילים שהם אמני תיאטרון או אפילו מפורסמים ברמה של הופעות בטלוויזיה. מפעילים רבים היום למדו את השיטה והעלו את המחירים שלהם, לכן היום אתם עשויים למצוא מפעילים שלוקחים מעל 1000 שקלים עבור הפעלת יום הולדת שלטעמי לא שווה את המחיר. *****הפעילו שיקול דעת, בדקו מה הניסיון, בדקו את ההמלצות ושלמו על הפעלה ששווה את המחיר שלה. כלומר הפעלה שנותנת תמורה הולמת עבור המחיר ששילמתם.

אל תשכחו, עדיין קיימת האפשרות לעשות את הפעלת יום הולדת בעצמכם. אם יש לכם את היכולת, הפנאי והרצון לכו על זה. יש הורים שעושים ימי הולדת נפלאים בקונספט של פעם דרך משחקי חברה כמו חבילה עוברת וכדומה.

המדריך לבחירת הפעלת יום הולדת : אז איך לבחור מפעיל

אז איך עושים את הבחירה הקשה הזאת. איך אני יודע שאני לא קונה חתול בשק. תראו, יש לי כל כך הרבה מידע לחלוק אתכם. אני כנראה לא אצליח לעשות את זה בשתי פסקאות. אז בין אם אתם מפעילים או הורים, אני חושב שתקראו את זה. ניסיתי להכניס עשר שנים של עבודה עם ילדים למאמר אחד קצר עם חמישה טיפים.

אני אוהב כללי אצבע ולכן אתן אחד גם פה – ה-מ-ל-צ-ו-ת

כל מפעיל יום הולדת שמכבד את עצמו מתחזק אתר או דף נחיתה הולם. רבים מהם מעלים לשם המלצות ולפעמים אפילו עם מספרי טלפון. אל תתביישו, בקשו מהמפעיל מספרים של הורים אחרים, בקשו ממנו להראות לכם את האתר שלו, בקשו אפילו לראות צילומים של שיחות או הודעות בוואטסאפ. רוב מפעילי ימי ההולד ישמחו לספק לכם את כל אלה. לדעתי זו הדרך הטובה ביותר.

פעמים רבות יש מפעילים שמאוד מוכרים בסביבתם, במקום מגוריהם וכו. היום מפעילי יום הולדת מקצועיים מסתובבים ברחבי הארץ ונותנים שירות במקומות רחוקים מביתם. אני ממליץ לגוון מדי שנה, בדוק לפני שהחלטתם לקחת את המפעיל שכל השכונה המליצה עליו כי הוא השכן שכולם מכירים.

מי המפעיל יום הולדת

הרבה פעמים הורים נמנעים משיחות עם מפעילים ומקיימים את השיח עמו בהודעות בלבד. אני חושב ששיחה טלפון היא הדרך הראשונה "להרגיש" את המפעיל. תשאלו מה שבא לכם. אם אתם מרגישים שמקצרים אתכם, אתם יכולים להסיק מזה לא מעט על ההפעלה. בדקו אם נוצר "קליק". שאלו על המפעיל ועל הרקע שלו.

אני עובד סוציאלי קליני ועובד עם הרבה מאוד (מוזמנים להציץ לצמוח עם יוסי – מטפל רגשי בגישה הדינמית ) אנשים ובכל טווחי הגילאים, ואני לא היחיד. מפעילים רבים בעלי רקע בחינוך, בטיפול, במשחק ועם ניסיון רב בעבודה עם אנשים. הפעלת ילדים דורשת סבלנות ורגישות, נסו לראות אם התכונות האלה קיימות אצל המפעיל. מפעילי ימי הולדת צריכים לדעת להחזיק גבולות גם בהפעלת יום ההולדת. כמו בכל מקום בחיים גם בהפעלות ימי הולדת צריך לשמור על מסגרת כדי שכל הילדים יוכלו להנות. ישנם מפעילים המתקשים להבין ולשמור על מסגרת זו, אז אם אתה מפעיל המתקשה בתחום זה אתה מוזמן להיכנס ולקרוא מפעיל יום הולדת וגבולות- איך שומרים על גבולות בהפעלה?.

אם הגעתם עד כה כנראה העברתם לא מעט זמן באתר שלי. תודה רבה לכם על הזמן, מקווה שמצאתם במאמר זה ערך. בכל מקרה מזמין אתכם גם לקרוא את איזה טעויות אתם לא רוצים לעשות בהפעלת יום הולדת

תודה ויום הולדת שמח שיהיה.

הפעלות מומלצות לילדים – ההמלצות שלנו

הפעלת קרקס – אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו לא משוחדים, אך מהניסיון האישי שלנו קרקס הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר עבורכם. מפעילי קרקס איכותיים משלבים גם מופע וגם פעילות בהפעלה שלהם. מעבר לכך שהפעלות קרקס הן הפעלות שמגיעות מתוך ז'אנר ספציפי של אומנות ולכן הוא מגוונות ויצירתיות.

קוסמים – קוסמים הם המתחרים הגדולים של הקרקס והפעלות הכדורגל. ילדים פשוט מתרגשים ונפעמים נוכח האפשרות שישנו עולם שבו קורים דברים שלא ניתן להסביר אותם. קוסמים עובדים טוב בתחום ההפעלות וזה הודות לביקוש הרב שיש בקרב ילדים.

אהבתם? חוגגים יום הולדת בקרוב? מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים בנושא הפעלות ימי הולדת 

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש