כובע קרקסיוסי אייקון

הפעלת יום הולדת למבוגרים

מה ההבדל בין הפעלת יום הולדת למבוגרים והפעלה לילדים

בואו נודה באמת, כולנו ילדים בפנים. אז למה שנתרחק מזה, בואו נגלה את עצמנו מחדש. הפעלת יום הולדת למבוגרים היא הדרך המושלמת להפתיע את החוגג והמוזמנים שלא מצפים לזה בשום צורה. בשנה האחרונה בניתי הפעלה שהיא מעין שילוב של מופע קרקסי קומי בשילוב עם משחקים למבוגרים.

אז אחרי שתפסתי את תשומת הלב שלכם. מה קורה שם?

בהפעלה אנחנו מטיילים יחד במרחבים שמעניינים אותנו המבוגרים – אינטימיות, חופש ביטוי ומשחק.

לצערי אנחנו המבוגרים ששוכחים לשחק. התפקיד שלי הוא לנסות להחזיר את היכולת הזו, לפחות לזמן של האירוע. מטרת ההפעלה להכניס את כל החוגגים למצב של צחוק, משחק והנאה.

הפעלת יום הולדת למבוגרים היא הפעלה ייחודית. מעטים המפעילים היכולים להפעיל אנשים בוגרים. קרקס, גם אם נעשה ברמה גבוהה יכול לספק רק רמה מסוימת של בידור. בהפעלת מבוגרים שלי אני משתמש בטכניקות המשלבות הומור המתאים לקהל שלי. גם קטעי המתנדבים מותאמים לגיל ולקהל אליו אני מגיע.

מהלך הפעלת יום הולדת למבוגרים

בטרם ההפעלה אני אלמד קצת על החוגג ועל האורחים. המידע שתספרו לי יכול לעזור מאוד לקטעים להתפתח לשיתוף פעולה וחגיגה גדולה.

אז נתחיל את הפעלת יום הולדת למבוגרים שלנו במשחק משעשע על מנת להקליל את האווירה. אני מעדיף לא להרוס את אלמנט ההפתעה. מה שבטוח המשחק מכניס לאווירה ולדעתי מומלץ לא לוותר עליו. טוב נו רמז, המשחקים שאנו נעשה בהתחלה יזכירו לכם קצת את הילדות אך באופן אחר.

אחרי המשחק נעבור למופע קרקס.

מופע הקרקס בהפעלה למבוגרים בנוי מחצי שעה עד ארבעים דקות של קטעים קרקסיים, כולם בשיתוף הקהל.

חלק הארי של המופע גם הוא עובד על המרחבים שהזכרתי מקודם. אמנם מופע קרקס בהפעלה שונה ממופע קרקס לקהל הרחב, אך אתם יכולים להיכנס כדי להבין קצת איך זה נראה ולקבל פרטים נוספים מופע קרקס.

מתאים לקהל מעורב בילדים?

אפשר לעשות התאמות של המופע לחגיגה שבה גם ילדים בקהל. אך אני ממליץ לעשות הפעלת יום הולדת למבוגרים רק עם המבוגרים.

במידה ותבחרו בכל זאת לבחור בהפעלה שכוללת גילאים שונים גם ילדים נעדיף לשלב גם סדנה היכולה לתת מענה לגילאים האלה. שימו לב שההפעלה שונה באופן מהותי מההפעלה למבוגרים בה אין ילדים. הסיבה לא נעוצה בשפה גסה אלא יותר בגלל אופי ההפעלה שאינו מתאים לילדים.

 

רולה בולה הפעלת יום הולדת אירועים למבוגרים

באיזה פורמטים אפשר לקחת את ההפעלה?

הפעלת יום הולדת למבוגרים שונה מאוד אם לקחתם את ההפעלה שבה כל החוגגים מבוגרים\בוגרים מעל גיל 18, לבין אם החגיגה כוללת ילדים ובני משפחה נוספים מתחת לגיל 18. כך או אחרת החגיגה תהיה שמחה במיוחד ותשאיר אצלכם חותם לשנים קדימה.

מה נדרש ממנחה הפעלת יום הולדת למבוגרים

מנחה ימי הולדת למבוגרים צריך להיות עם היכולת לאתר דינמיקה בין אנשים. כדאי מאוד שיתאים את ההומור שלו לקהל. הכי חשוב שתהיה לו היכולת לנוע בתוך המרחבים האלה של אינטימיות ופתיחות בעצמו.

לאיזה גיל זה מתאימה הפעלת יום הולדת למבוגרים ?

ההפעלה מתאימה לגילאי 25 ומעלה. שימו לב שההפעלה שונה במקצת בהתאם לגילאי החוגגים כמו שציינתי קודם.

למה כדאי לכם לחגוג איתי?

 אני מאמין שכל מיומנות חדשה פותחת עבורנו דלתות חדשות לעולמים חדשים. הג'אגלינג עבורי זה הדרך לאתגר את עצמי כל פעם מחדש בעולם שהוא כמעט ללא גבולות.

רוצים להזמין מופע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש