כובע קרקסיוסי אייקון

מופע קרקס זוגי

מופע קרקס בזוג – חלטוריסטים ברמה

מופע זוגי הוא כל מה שטוב במופע קרקס רק עם דינאמיקה אחרת לגמרי. בשנת 2019 חבר ילדות שלי שהוא גם השותף העסקי שלי הציע לי לבנות אתו מופע ביחד. אם תרשו לי אני יכול לשתף אתכם שזה אחד הדברים המרגשים וכיפיים ביותר שאפשר לעשות בתחום שלנו. ראיתי לא מעט מופעים זוגיים, המופע שלנו מרגיש כמו זרימה מתוכננת. הרעיון העומד מאחורי המופע הוא סדר בתוך בלאגן אחד שלם שקורה על הבמה. 

איך הגענו לשם חלטוריסטים ברמה למופע קרקס זוגי?

כשאנחנו יושבים ביחד להתחיל לבנות את הקטעים הראשונים למופע, רן מעלה לראשונה את השם חלטוריסטים ברמה. בהתחלה שאני צוחק עליו קצת ואז אני מבין שהשם גאוני. המופע שלנו הוא בדיוק שילוב של טכניקה מרשימה עם תחושת נינוחות המאפיינת את שנינו. עם כמה שהמופע מושקע, מגניב וברמה גבוהה, יש משהו חלטוריסטי באופן שאנחנו מציגים אותו.

חלטורסיטים ברמה הוא מופע קרקסי של שניים. הוא מופע קומי ומשלב טכניקת קרקס מרשימה לצד דינאמיקה מצחיקה במיוחד.

מופע קרקס לכולם 

אחד הדברים שאנחנו מתגאים בו ממש הוא שעבור שנינו חשוב להיות מותאמים עבור הקהל שלנו. האומנות חשובה, אך לא פחות הוא קירוב לבבות. אני ורן חולקים את האהבה לבמה והיצירה ובה בעת בזכות של כולם להנות מהתכנים שלנו.

נגן וידאו אודות מופע קרקס זוגי

קצת על האמנים במופע קרקס זוגי?

יוסי ורן שני אמני קרקס וחברי ילדות מהצפון הרחוק. לא רק שהם דומים במראה החיצוני כמו שני עלים של נענע, הם מציגים דינאמיקה מצחיקה וזורמת כאילו נולדו ביחד באותו אוהל קרקס. כשמחפשים מופע קרקס זוגי טוב כזה שיסחוף את הקהל, זה קשה לדעת מה הכי חשוב. במקרה שלנו אתם יכולים להיות רגועים, יוסי ורן אמנים מנוסים עם ותק של מעל 10 שנים. כל מי שצופה במופע שלוו רוצה רק עוד ועוד. 

דרישות טכניות למופע שלנו

המופע משלב אקרובטיקה זוגית, חד אופן ענק בגובה שלושה מטרים, מגדל קוביות, רולה בולה ועוד. כדי שנוכל להציע לכם את כל הקטעים בשלמותם אנחנו צריכים תקרה גבוהה של שלושה מטרים, שטח מישורי ונוח של ארבעה על ארבע מטרים. 

לאיזה אירועים מופע קרקס זוגי מתאים?

האירוע יכול להתאים למופעי סיום שנה, למופעים מרכזיים באירועים קהילתיים, מופעי שכונות בחגים, מופעים בבמות המרכזיות בחגים. למרות שמופע קרקס זוגי מתאים במיוחד לאירועים גדולים וקהל גדול אנחנו נהנה גם באירועים פרטיים קטנים. 

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש