להטוטן מאזן כדור זכוכית על ראשו.

מופע קרקס

הקדמה

"...האמן יכול ליצור דבר מה יפיפה, ואם אינו יוצר אותו אך ורק למען ההנאה שלו עצמו, אין הוא אמן כלל."

אוסקר ויילד

מופע קרקס הוא הזדמנות יוצאת דופן להיכנס אל עולם חדש, מציאות חדשה.

בשנים האחרונות מופעי קרקס הפכו להיות מצרך פופולרי באירועי קהילה, בתי ספר ובאירועים פרטיים. הגשר הנוצר בין המציאות היומיומית לבין המציאות הביזארית של הקרקס דרך מופע, היא חוויה שלא תרצו לפספס.

ישנם מגוון מופעים לבחירה, מה שיכול להפוך את הבחירה למאתגרת במיוחד. כתבתי עבורכם מאמר המסייע בהבנת הסוגים השונים של המופעים. כמו כן דרך המאמר תוכלו להבין את הצורך שלכם ודרך כך לבחור את המופע המדויק ביותר עבורכם. המדריך לבחירת מופע קרקס.

מופע קרקס יוסי נוסע על חד אופן.

למי מתאים מופע קרקס?

מופע קרקס מתאים במיוחד לאירועים קהילתיים, אירועי שיא, אירועי חברה, אירועים לוועדי עובדים ובתי ספר. אני מאוד אוהב את הרעיון שמופע קרקס זה לכולם ובמהלך התפתחותי כאמן למדתי להתאים את המופע שלי גם לקהל הדתי.

מופע קרקס לקהל הדתי

בלחיצה על הקישור פה תעברו לדף שמפרט קצת יותר על המופע לציבור הדתי.

יוסי מאזן בקבוקי יין על מגש כשהם על המצח שלו

לכל אחד יש את ה"מתנה שלו", שלי זה היכולת לשלב את ההומור עם הטכניקה. במופע שלי אני פונה גם לקהל הבוגר, לכן למופע קיימת גרסה שמתאימה לקהל של מבוגרים. ההומור שם אינו ילדותי והוא מקבל מעט אופי יותר של סטנד – אפ או כמו שאני אוהב לקרוא לזה סטנד – אפ ג'אגלינג. המופע בנוי באופן דומה עם קטעי מתנדבים מהקהל. הייחודיות היא בדינמיקה המשתנה בכל מפגש והתכנים שאני מביא קשורים לחיים עצמם, דברים שרובנו יכולים להזדהות עמם. כמובן שאלה הדברים שמעניינים אותי כמו זוגיות, הורות צעירה, הישראליות ועוד.

 

 

יוסי נוהג על חד אופן תמונה מזווית פרופיל

 על המופע הזוגי שלי שמעתם?

אני מאוד נהנה להופיע עם המופע שלי גם לקהלים גדולים. נראה גם שעד 400-500 איש המופע עובד נהדר. לעיתים כשהקהל גדול אף יותר ניתן לחלק את המופע לסבבים. נכון שחלוקה לסבבים יכולה להיות פתרון נוח במיוחד, אך יש לי הצעה נוספת עבורכם. – מופע קרקס זוגי.

מופע קרקס זוגי הוא מופע בשניים. עם הדינאמיקה המשעשעת שלי ושלן רן גם אירוע של 2000 איש יהיה מוצלח. לפרטים לחצו על הלחצן הכתום פה.

 

מופע קרקס

בכמה מילים על מופע הקרקס שלי

מופע הקרקס החדש שלי  נקרא ״קרקסקומי״, הוא מופע בידור מסוג קרקס לכל המשפחה. 

במופע אני משלב בין אלמנטים מעולם הקרקס כמו ג׳אגלינג, איזון חפצים, חד אופן ענק, מניפולציות בכלים מסוכנים והרבה אינטראקציה עם הקהל. 

המופע שלי הוא תוצר של שילוב בין כמה דברים שאני מאוד אוהב בחיים, קרקס, אנשים ותשומת לב בכמות לא סבירה. למעשה עד לפני כמה שנים הייתי מושקע בעולמות שונים מאוד הקשורים לטיפול.

הבמה שונה לגמרי מחדר הטיפול, בבמה הכל של כולם ופחות פרטי, יש בזה משהו משחרר אבל גם מרגש כל פעם מחדש.

נגן וידאו

באיזה אורך כדאי לקחת מופע קרקס?

אני תמיד ממליץ לקחת מופע מלא באור של 45 דקות. לאלה המחפשים מנה גדולה יותר של קרקסיוסי, אפשר להשכיר אותי גם  לשעה. במקרים כשאין ברירה, אפשר לקצר את המופע לחצי שעה. תמיד תוכלו לחלק את המופע לסבבים כל סיבה שהיא.

מה תוכלו למצוא במופע שלי?

ג'אגלינג כמו שלא הכרתם.

אנחנו יכולים להנות עד רמה מסוימת מג'אגלינג שחוזר על עצמו שוב ושוב. אנחנו כל הזמן צריכים גירויים חדשים כדי לא לאבד עניין. המופע שלי בדיוק מתוך ההבנה הזו. לכן המופע משלב קטעים קומיים לצד הטכניקה הקרקסית.

אחד הדברים שאני הכי אוהב במופע שלי זה שיש משהו לא צפוי במרחב הזה שנוצר. יש מתח, בכל רגע אתם מישה מהקהיל עלול למצוא את עצמו חלק מהמופע.

הופך את הג'אגלינג למעניין

במופע שלי אתם מקבלים הכול ברמה הגבוהה ביותר.

יוסי מצחיק כמעט כמו סטנד -אפ, בלי הרבה מודעות עצמית מסתבר. 

לוליינות במופע של קרקסיוסי

אתם שומעים נכון, לא רק שהוא מצחיק, לא מספיק שהוא עושה ג'אגלינג. במופע שלי תוכלו לראות אותי נוסע על חד אופן בגובה שלושה מטרים. במידה והתנאים מאפשר תוכלו לצפות בהליכה על חבל בגובה מסוכן. ולא פחות מזה קטע "rola-bola" עוצר נשימה. נכון, הבנתם טוב. במופע שלי יש שילוב של מגוון טכניקות מעולם הקרקס לצד הומור וקומיות.

קטעי מתנדבים: שילוב הקהל

אחד הדברים שאני הכי אוהב זה הקסם הייחודי שנוצר ביני לבין הקהל. כל מופע שונה מהשני, זה קשור לאנרגיה של הקהל, ל-איך שקמתי בבוקר, למצב בעולם וכנראה לעוד הרבה דברים אחרים. המפגש הייחודי במופע מתחדד דרך קטעי מתנדבים. במופע שלי ישנם רגעים שאני משלב ילדים ובאחרים גם מבוגרים שהם בעצם ילדים בתחפושת. בקטעי מתנדבים אפשר להרגיש טוב יותר את האנרגיה המשתנה בחלל. הרבה אמנים בתחילת דרכם מתקשים להישאר ברגע הזה. אבל ברגע עצמו הכול קורה, לא בתסריט שהוכן מראש. כשאנחנו פנויים וגמישים לחוות את הרגע, הקומדיה קורית. זה יכול להיות תגובה של מישהו מהקהל, הגברת שמנהלת שיחה על בעלה או אולי מישהו שנרדם לך. הכל טוב. הכל קומדיה.

עלות מופע קרקס: כמ עולה להזמין אותי

העלות הבסיסית של המופע שלי היא 3,500 שקלים. העלות משתנה בזמנים שהביקוש בהם גבוה יותר כמו: חגים ואירועי סוף שנה. מצד שני תוכלו לקבל מחירים אטרקטיביים במיוחד אם תיקחו את המופע שלי כחבילה עם סדנה. יש מגוון חבילות שאני יכול להציע לכם. בקישור הזה תוכלו להיכנס למגוון חבילות זמינות. בכל מקרה אני שווה כל שקל. מדי פעם במהלך השנה אני מסדר את העניינים שלי עם גברת קארמה, כך שלפעמים תוכלו לראות מופעים שלי בחינם. על מנת שתוכלו לעקוב אחרי זה אני יותר מממליץ לכם לעקוב אחרי הדף שלי בפייסבוק.

*לכל המודאגים*

יוסי הוא גם עובד סוציאלי קליני כך שכל ההומור נבדק ואתם יכולים להיות רגועים, ההומור הבוגר עבר את הבדיקות בתקנים המחמירים ביותר. אין סיכוי לשיבוש של ממש מסימום שחיקה קלה בסף גירוי.

דרישות טכניקות למופע:

תקרה של 4 מטר לפחות, מרחב של 4X4 מטר לפחות.
אם בא לכם להתחשב, לי הכי נוח להופיע על רצפה קשיחה ומישורית.

כולנו שחקנים. תסתכלו על ילדים בשנותיהם הראשונות, הם השחקנים המושלמים.

הם צופים, מכניסים את האנרגיה שלהם ומחקים, הכול בזרימה טבעית.
בתוך כל מבוגר יש ילד שעם השנים נעלם אל מאחורי הקלעים ולא מקבל מספיק מקום.

במופע אנחנו מקבלים הזדמנות למפגש עם הילד השובב של יוסי שיגרום לכולכם לחזור להיות ילדים קצת.

רוצים להזמין מופע?

תמונה של יוסי הלהטוטן מבצע תרגיל איזון על רולה בולה עם 4 קומות העשויות מכלובי עץ כסופים

שאלות נפוצות - FAQ

במקרה שלי אני אחד. 

במופעי קרקס בסגנון של קרקס רחוב או מופעים שאינם חלק מהפקות גדולות לרוב יש אמן בודד שאחראי על כל עלילת המופע. לעיתים מופעי קרקס מהסוג הזה הם זוגיים ואפילו קבוצה קטנה של 3-5 אנשים שמריצים את המופע.

מופעי קרקס נעים בטווח מחירים רחב יחסית ותלויים בכמה משתנים:
תאריך האירוע – אם מדובר בימים מבוקשים או בימים רגילים, עבור אמנים מסוימים המחיר משתנה
בימי חול או סופי שבוע, 

הגברה – האם נדרשת הגברה שאין ברשות האמן, מספר הסבבים, ותק ו\או כשרון האמן, כמה אמנים לוקחים חלק במופע (אמנים בודדים לרוב יעלו בטווח שבין 1500-4500
ביום רגיל מופעים זוגיים יתחילו מ – 3000 ויטפסו ל -7000. 

מופעים של קבוצות קטנות יתחיל מ -4500 ויגיעו עד לעשרות אלפי שקלים.

אני לא מקום. 

לעיתים אנשים פונים אלי דרך הרשתות החברתיות, או רשת החיפוש בשאלה מתי אני פתוח. בשונה מאוהלי קרקס, קרקסים נודדים, מתחמי הופעות בהן יש הצגות על פי שעות פתיחה,
אמנים מהסוג שלי מביאים את המופע שלהם למקום בו הם נדרשים להופיע. בדרך כלל זה יהיה אירועים פרטים, וועדי עובדים, היכלי תרבות, אירועים קהילתיים.

ישנם מספר אמני קרקס שברשותם גם מוצר של הפעלת יום הולדת. לעיתים אני מגיע לבקשת המשפחה למופע קרקס באורך מלא של 45 דקות ובמחיר מלא. ישנן משפחות שמעוניינות לקבל את החוויה של המופע ולא של הפעלה אך הדבר שכיח פחות מהפעלת קרקס. 

בהפעלת קרקס יש שילוב של פעילות סדנאית (לרוב סדנאות ג'אגלינג ובועות סבון) לצד מופעי יום הולדת מותאמים לאווירה של יום הולדת, לקהל קטן יחסית ולתנאי שטח לא פשוטים וכמובן למחיר של הפעלת יום הולדת.

כן. חלק מהאקטים במופע שלי מסוכנים עבורי וישנה סכנה מסוימת של פציעה. במהלך הופעה שלי בשנה 2021 שברתי שתי אצבעות ברגל כשנפלתי לא נכון מחד אופן ג'ירף בגובה שלושה מטרים.
הסיכוי של הקהל שלי לעומת זאת במופע שלי קרוב לסיכוי להיפצע בישיבה ממושכת מול הטלוויזיה והנטפליקס.

בין רוב המופעים בתחום שלנו יש דמיון משותף גדול. לרוב הכלים בהם נשתמש דומים, הטכניקה משתנה ברמתה אך דומה ואת ההשראה קיבלנו ממקומות דומים. השוני בין אמן לאמן הוא באנרגיה שלו, ביכולת שלו להחזיק את הקהל, בבנית הנאמבר הייחודי שלו. 

לדעתי מה שמייחד אותי הוא הורבליות שלי וההומור הבוגר אותו אני מכניס למופע. לצד שני אלה נכון לרגע כתיבת תשובה זו אני היחידי בארץ שידוע לי שעושה חד אופן גירף בגובה 8 foot, ואני היחידי שבנה רולה בולה (גליל וקרש שהקרש גם כן עולה בלהבות).

במופע שלי תוכלו לראות, ג'אגלינג עם כדורים ואלות, רולה בולה, חד אופן רגיל וחד אופן בגובה שלושה מטרים, אש עם לפידים. 

בנוסף לאלה אני חושב שהכלי הכי משמעותי במופע שלי הוא אני.
במופע שלי יש הומור טוב ועבודת במה לא רעה בכלל.

בכל מופע שלי למעט באלה שמבקשים ממנו לא לעשות יש נאמבר\קטע אש אחד. 

בנוסף לכך יש לי מופע אש באורך 20 דקות שכולל מספר כלים שונים בהם אני מלהטט עם אש.

לדעתי יותר קל לענות על השאלה לאיזה גיל המופע לא מתאים. המופע פחות רלבנטי לגילים 0-3 למרות שלעיתים אני רואה במופעים גם את הגילאים האלה מביטים במבטים מגוונים ומשועשעים,
בין המבטים אני מצליח לזהות גם הנאה.

בוודאי. ישנם תנאים מסוימים שבלעדיהם אי אפשר לקיים מופע קרקס כמו אוויר, קרקע וקהל. כל עוד שלושת אלה מתקיימים יש מופע. עם זאת ישנם תנאים מסוימים שבעזרתם אפשר לקיים את כל הקטעים שאספתי לאורך השנים ויכולים להיות חלק מהמופע כמו: תקרה בגובה ארבע מטרים (כדי לעשות נאמבר על חד אופן שהוא שלושה מטרים כדאי מאוד שהתקרה תהיה גבוה מהראש שלי).
רצפה ישרה ככל האפשר גם כן מסייעת להצלחת תרגילים מורכבים כמו רולה בולה (גליל וקרש) על קומות. 

שטח של חמישה מטרים על חמישה יאפשר לי לעשות נאמבר של רכיבה על חד אופן כשילד על הכתפיים שלי.

נכון. יש לי ביטוח המכסה נזקים עד גובה של 500,000 שקלים. מדי פעם יש צורך בכיסוי גבוה יותר על מנת לקיים את האירוע ובמקרים אלה אני מטפל נקודתית מול חברת הביטוח.

במקרה שלי ניתן לשלם בהעברה בנקאית, בצ'ק או מזומן.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש