כובע קרקסיוסי אייקון

סדנת הליכה על קביים ושיווי משקל

מאז ומתמיד האדם חיפש להיות בגובה. ישנם דרכים רבות להתרחק מהרצפה ואחת הכיפיות שבהן היא הליכה על קביים. בסדנת הליכה על קביים ושיווי משקל תוכלו לקבל מגוון הזדמנויות לאתגר את המקום הזה בדיוק.

יוסי עם ילד על הכתפיים ורולה בולה

שיווי משקל וקרקס

אחד האלמנטים בעולם הקרקס הוא אמונות שיווי המשקל ואיזון חפצים. אם תלכו למופע קרקס סביר להניח שמתישהו אחד האמנים יאזן חפצים או יתאזן על חפץ כלשהו. שיווי המשקל שלנו בדומה ליכולות אחרות, גם אותו אפשר לפתח ולשפר, ממש כמו שריר שמתאמנים עליו.אז מה הסדנה מציעה ואיך נוכל לשפר את זה?בסדנת איזון והליכה על קביים נלמדת לאזן את גופנו בכלי שנקרא רולה בולה (גליל וקרש), נלמד ללכת על קביים ונלמד לאזן חפצים בעזרת גופנו.

למי מתאימה סדנת הליכה על קביים ושיווי משקל?

הסדנה מיועדת לכל הגילאים וחוצה מגדרים. ניתן לקחת את הסדנה לקבוצה בת 30 משתתפים. ניתן לבחור להתמקד בכלי מסוים ולהתאים את הסדנה למשטח, לגיל ולכל גורם רלבנטי אחר. הסדנה המכוונת לשיפור יכולת איזון חפצים בעזרת גופנו כמו גם את שיווי המשקל שלנו. אך בנוסף לאלה יש לסדנה יתרון משמעותי ביכולת לעבוד בקבוצה ובזוגות. הסדנה מיועדת למתחילים הרוצים להכיר את יכולת שיווי המשקל במצבים מאתגרים כמו גם את יכולת איזון החפצים שלהם, אך גם למתקדמים שבחבורה המעוניינים להשתפר ביכולות אלה. הסדנה תורמת לתחושת המסוגלות של המשתתפים והיא כלי להתמודדות עם פחד גבהים שהוא אחד מהפחדים השכיחים ביותר אצל בני האדם.

אז מה אתם אומרים?

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש